نوروز رنگي نوروز رنگي .

نوروز رنگي

ايران و هند آذربايجان را از پروژه اتصال كشورهاي منطقه حذف كردند

نشريه «گريك سيتي تايمز» در گزارشي از حذف آذربايجان در مسير ترانزيتي بين ايران و كشورهاي حوزه اوراسيا از جمله هند و جايگزيني آن با ارمنستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري تسنيم به نقل از نشريه «گريك سيتي تايمز»، يك روزنامه نگار شبكه خبري بي‌بي سي روز دوشنبه به نقل از عليرضا پيمان پاك، رئيس سازمان توسعه تجارت ايران، گفت: دو مسير ترانزيتي بين ايران و كشورهاي حوزه اوراسيا جايگزين مسير آذربايجان خواهند شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۰:۳۳ توسط:ادمين موضوع:

ايران و عربستان سعودي به حصول توافق نزديك شده‌اند

يك مقام غربي و آگاه به مذاكرات ايران و عربستان سعودي از احتمال توافق ميان دو كشور در آينده‌اي نزديك خبر داد.

به گزارش گروه بين‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، يك ديپلمات غربي و ساكن در انگليس كه به مذاكرات ميان ايران و عربستان سعودي آگاه است به خبرگزاري فرانسه اعلام كرد كه احتمال رسيدن اين دو كشور به توافق در آينده نزديك بالاست.

اين خبرگزاري در اين باره نوشت: «ايران و عربستان سعودي نشانه‌هايي از گرم شدن روابط خود را نشان دادند، اما كارشناسان معتقدند كه اقدامات بسياري براي كاهش تنش‌ها پس از ۵ سال ناآرامي در روابط ميان دو كشور لازم است.»


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۴:۳۲ توسط:ادمين موضوع:

تاكيد معاون اول رئيس جمهور برضرورت نظارت مستمر بر وضعيت بازار

مخبر بر ضرورت نظارت مستمر بر وضعيت بازار و رفع برخي نابساماني‌ها در تأمين مايحتاج ضروري مردم تاكيد كرد و گفت: بايد علاوه بر برنامه‌هاي كوتاه مدت، به دنبال اصلاح ريشه‌اي مشكلات و مسائلي باشيم كه موجب نوسانات قيمتي در بازار مي‌شود.


به گزارش حوزه دولت گروه سياسي باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مخبر معاون اول رئيس جمهور در جلسه ستاد تنظيم بازار كه عصر امروز برگزار شد، بر ضرورت نظارت مستمر بر وضعيت بازار و رفع برخي نابساماني‌ها در تأمين مايحتاج ضروري مردم تاكيد كرد و گفت: بايد علاوه بر برنامه‌هاي كوتاه مدت، به دنبال اصلاح ريشه‌اي مشكلات و مسائلي باشيم كه موجب نوسانات قيمتي در بازار مي‌شود به گونه‌اي كه رضايتمندي مردم را در پي داشته باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۴:۵۳ توسط:ادمين موضوع:

سردار اشتري: اقدامات جديد پليس در حوزه هوشمندسازي در روزهاي آينده رونمايي مي‌شود

 فرمانده نيروي انتظامي گفت: اقدامات جديد پليس در حوزه هوشمندسازي در روزهاي آينده رونمايي مي‌شود.

به گزارش خبرنگار انتظامي باشگاه خبرنگاران پويا؛ سردار حسين اشتري صبح امروز در حاشيه مراسم صبحگاه نيروي انتظامي در ستاد اين نيرو با بيان اينكه هفته نيروي انتظامي در سال جاري با شعار "پليس هوشمند، امنيت پايدار" آغاز شده است اظهار كرد: اقدامات خوبي براي هوشمندسازي پليس صورت گرفته است كه در هفته نيروي انتظامي رونمايي مي‌شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۹:۱۵ توسط:ادمين موضوع:

فشارهاي عربستان براي جلوگيري از تحقيقات سازمان ملل درباره جنايات جنگي در يمن

فعالان و كاربران اعلام كردند كه عربستان سعودي متحدان غربي خود را براي ممانعت از تحقيقات سازمان ملل در خصوص جنايت جنگي در يمن تحت فشار قرار داده است.

به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري تسنيم به نقل از الخليج الجديد، فعالان و كاربران شبكه‌هاي اجتماعي اعلام كردند كه عربستان سعودي با تحت فشار قرار دادن متحدان غربي خود سعي مي‌كند تا مانع تصميمات غرب براي تمديد ماموريت بازرسان سازمان ملل در خصوص جمع‌آوري اسناد مربوط به جنايت جنگي احتمالي در يمن شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۱:۰۲ توسط:ادمين موضوع:

چرا تورم كشور ايران پايين نمي‌آيد؟

عضو هيئت نمايندگان اتاق بازرگاني تهران مي‌گويد تورم شاخصي نيست كه بتوان آن را با دستور كاهش داد و بايد عوامل زيربنايي آن تغيير كند.

عباس آرگون در گفت و گو با ايسنا، اظهار كرد: اقتصاد ايران در طول تمام سال‌هاي گذشته با نرخ تورم دو رقمي مزمن مواجه بوده و متاسفانه جز در مواردي بسيار محدود اين نرخ عملا كاهش نيافته است. ما بايد بررسي كنيم كه چه عواملي در اقتصاد ايران منجر به ظهور اين تورم شده و با حل مشكلات ريشه‌اي آن را كنار بگذاريم. وگرنه اگر بنا بر كاهش دستوري نرخ‌ها بود، قطعا اين اتفاق در سال‌هاي گذشته رخ مي‌داد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۲:۵۱ توسط:ادمين موضوع:

ديدار قريب الوقوع مشاور امنيت ملي كشور آمريكا با ديپلمات ارشد چين

به گزارش گروه بين‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، كاخ سفيد با انتشار بيانيه‌اي در وبگاه خود از سفر هفته جاري «جيك ساليوان» مشاور امنيت ملي آمريكا، به اروپا و ديدار او با «يانگ جيه‌چي» مدير كميسيون مركزي سياست خارجي حزب كمونيست چين (CPC) و ديپلمات ارشد اين كشور در زوريخ سوئيس خبر داد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۵:۳۶ توسط:ادمين موضوع:

شب رويايي كشتي ايران 16 كشتي، 16 برد؛ 2 مدال طلا و 4 فيناليست!

تيم ملي كشتي آزاد ايران روز فراموش‌نشدني را در مسابقات جهاني اسلو سپري كرد.

به گزارش "ورزش سه" شايد زماني‌كه آفتاب يكشنبه طلوع كرد، خوش‌بين‌ترين كشتي‌دوست ايراني هم به ثبت چنين كارنامه‌اي براي امروز در مسابقات جهاني 2021 اميدوار نبود؛ اما شاگردان پژمان درستكار در نروژ روزي فراموش‌نشدني را براي كشتي ايران رقم زدند و رقبا را يكي پس از ديگري بدون تحمل حتي يك شكست پشت سر گذاشتند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۶:۴۴ توسط:ادمين موضوع:

وزير صنعت تكليف واردات خودرو را روشن كرد

تسنيم نوشت:‌ وزير صنعت، معدن و تجارت با بيان اين كه تا پايان امسال قيد و بندهاي پيش روي صادرات برداشته مي‌شود در مورود واردات خودرو گفت: نظر شخصي من و رسمي وزارت صمت عدم واردات خودرو در شرايط فعلي كشور است.

سيد رضا فاطمي امين در نشست هم انديشي با روساي اتاق‌هاي بازرگاني و صادركنندگان كشور افزود: از سال 97 محدوديت‌هايي بر روي صادرات كشور اعمال شد كه البته من با محدوديت‌هاي گذرا موافقم، اما اين دوران گذار خيلي طولاني شد بنابراين اين محدوديت‌ها تا پايان سال رفع خواهد شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۷:۲۹ توسط:ادمين موضوع:

ترمز تورم در ماه‌هاي آينده كشيده خواهد شد

 وزير اقتصاد با اشاره به اقدامات دولت براي كنترل تورم گفت: ترمز افزايش قيمت‌ها طي ماه هاي آينده كشيده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري تسنيم، احسان خاندوزي گفت: متاسفانه آمار افزايش بيش از 3 درصدي متوسط قيمت‌ها در اقلام مصرفي خانوار در شهريور خبر بسيار ناخوشايندي است و اين نرخ بايد حتماً در ماه‌هاي آينده كنترل شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۲:۲۷ توسط:ادمين موضوع: