نوروز رنگي نوروز رنگي .

نوروز رنگي

سردار اشتري: اقدامات جديد پليس در حوزه هوشمندسازي در روزهاي آينده رونمايي مي‌شود

 فرمانده نيروي انتظامي گفت: اقدامات جديد پليس در حوزه هوشمندسازي در روزهاي آينده رونمايي مي‌شود.

به گزارش خبرنگار انتظامي باشگاه خبرنگاران پويا؛ سردار حسين اشتري صبح امروز در حاشيه مراسم صبحگاه نيروي انتظامي در ستاد اين نيرو با بيان اينكه هفته نيروي انتظامي در سال جاري با شعار "پليس هوشمند، امنيت پايدار" آغاز شده است اظهار كرد: اقدامات خوبي براي هوشمندسازي پليس صورت گرفته است كه در هفته نيروي انتظامي رونمايي مي‌شود.

رئيس پليس كشور با بيان اينكه "اين اقدامات، سرعت و دقت ما را در حوزه‌هاي مختلف تصريح مي‌كند"، به برنامه‌هاي اين نيرو در هفته ناجا اشاره و بيان كرد: بنا داريم در اين هفته خدمات بيشتري به مردم ارائه كنيم كه يكي از اين خدمات بحث ترخيص خودروها و موتورسيكلت‌هاي توقيفي و رسوبي با تخفيف ويژه است كه از سال‌هاي گذشته در پاركينگ‌ها نگهداري مي‌شود.

وي افزود: به همكاران تأكيد كرديم كه براي تحويل خودروها و موتورسيكلت‌هاي توقيفي تسهيلات ويژه‌اي ايجاد كنند و به‌غير ازموتورسيكلت‌ها و خودروهايي كه حكم قضايي دارند، مابقي خودروها و موتورسيكلت‌ها ترخيص مي‌شوند.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: مردم از ما مطالبات بحقي دارند كه در برخي جاها متأسفانه نتوانسته‌ايم اين مطالبات را كاملاً جوابگو باشيم و ان‌شاءالله بتوانيم اين مطالبات را نيز پاسخگو باشيم. همكاران من با توجه به تجهيزات خوب دراختيار، به‌سمت حرفه‌اي شدن گام برمي‌دارند.

فرمانده انتظامي كشور با اعلام اينكه "امنيت بسيار خوبي در مرزها وجود دارد و هيچ‌گونه مشكل امنيتي نداريم"، گفت: همكاران بنده با آمادگي كامل مشغول حراست از مرزها هستند.

وي با ابراز اينكه امكانات و تجهيزات خوب، نيروي جديد، جوان و تازه‌نفس به مرزباني تزريق شده است، اضافه كرد: البته كمبودهايي در زمينه مرزباني وجود دارد اما بنا داريم كه امكانات بيشتري در اختيار مرزباني قرار دهيم.

اين مقام ارشد انتظامي با تأكيد بر اينكه هيچ بن‌بستي وجود ندارد و تمام موانع از سر راه برداشته شده است، يادآور شد: ان‌شاءالله كشورهاي همسايه نيز بتوانند مسائل خود را داخلي حل كنند و مشكلي براي همسايگان نداشته باشند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۹:۱۵ توسط:ادمين موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :